Dag 3 en 4 (1 en 2 is vooral vliegen..)

26 februari 2019 - Anuradhapura, Sri Lanka

Nou.. twee dagen even achter elkaar gehad met deze groep en in Sri Lanka.. de groep is leuk! Er ziIn 4 singel meiden die ieder op hun manier gezellig zijn! Daarnaast 2 koppels en 2 vriendinnen. 1 koppel heeft vaker lange en verre reizen gemaakt en kunnen ook leuke verhalen vertellen en vergelijken met hier. Pa die kan zit goed mengen tussen de jongeren, lachen kletsen en bier drinken natuurlijk!

Dag 3 zijn wij eerst op een boottocht geweest door de Dutch Chanels, ze zijn eerst gemaakt door de Portugezen en daarna onderhouden door de Nederlanders.. dit was prachtig om te doen, motor bootje tussen de jungels van Sri lanka. Zie Ook foto’s om te zien wat we daar hebben gespot. Dit was ook heel relaxt en leuk! Daarna terug naar hotel voor lunch en toen zijn pa en ik de stad in gegaan met een tuk tuk! Die rijden hier zo veel rond dat we dat echt moesten ervaren. Super leuk want het zijn echt scooters met een omhulsel.. in de avond nog wat lekkers gegeten en toen gaan borrelen met wat groepsgenoten.

Slapen is best lastig in deze hitte zonder airco.. engels praten doen ze hier eigenlijk best slecht, dus konden ook niet goed begrijpen wat wij bedoelen. Maar gelukkig kan ik makkelijk in de bus slapen en wij hadden op dag 4 een busreis van 5 uur gepland.

Dag 4 was zeer intereressnat. Vooral cultuur gesnoven, voeten verbrand, uitgegleden, prachtige uitzichten gezien, geweldige tempels bezocht en daarna heerlijk genoten van het zwembad in ons volgende hotel in anuradhapura. Tempels mogen alleen met boote voeten bezocht worden, met deze hitte branden dus je voeten weg.. bij de tempels zijn ook veel apen.. ze zijn gelukkig rustig en je kunt best dichtbij komen. Heel gaaf.

Drukke dagen gehad.. wifi doet het hier heel goed gelukkig.. maar dat is niet overal, vandaar nu 2 dagen in 1 verhaal..

1. Sjobha:
    26 februari 2019
    Leuk om te lezen!
    Het wordt in de bergen/ binnenland wel koeler, kun je beetje bijkomen! De thee groeit goed in het koele gebergte..
    kus en geniet
  2. Maurice:
    27 februari 2019
    Leest alsof je lekker geniet, goed zo!! Voetjes even lekker laten verwennen!
  3. Merel:
    27 februari 2019
    Kleurrijke omgeving. Prachtig! I love it!