Dag 10: wandeling naar worlds end

4 maart 2019 - Bandarawela, Sri Lanka

Nou zoals ik al zei.. wekker ging om 4.30 in de ochtend.. 5 uur vertrokken we in het donker richting Horton Plains waar wij een wandeling van 9 km gingen maken om bij een waterfal en worlds end te komen! Wandeling was zwaar maar wel echt geweldige dingen gezien.. in de jungle wandelen doe je toch niet elke dag.. (de tourleiders wel blijkbaar). Na de wandeling en zere voeten en kuiten van het berg op beklimmen gingen we terug naar het hotel om ons op te frissen om met de trein naar bandarawela te gaan! Trein was wel leuk.. beetje oud boemeltreintje die echt veel geluid maakte.. maar prachtig uitzicht gehad!! Even uit de trein gehangen natuurlijk.. moet er ook bij toch! Pa zat lekker rustig te zitten..

nieuw hotel.. wel slechte bedden.. maja er stond ook “eenvoudig hotel” in onze planning.. straks lekker eten en vroeg naar bed! Morgen village trek doen, bij lokale mensen eten en daarna misschien voor een massage gaan?! Even over nadenken!..

1. Merel:
    8 maart 2019
    Hé Noa,

Je schrijft al steeds meer alsof je er langer bent. Blijf genieten van de mooie momenten. Soms moet je even werk verzetten, voordat je iets moois ziet. Super mooie omgeving hoor! Echt prachtig!