Aankomt Colombo

24 februari 2019 - Colombo, Sri Lanka

Aankomt in Colombo duurde langer dan verwacht. In istabul moesten wij wachten op 6 passagiers.. daarna vlogen wij, zonder dat we dat wisten, eerst naar Male (Malediven). Natuurlijk moesten we daar ook een tijdje wachten tot we weer verder konden. 90% van de mensen moesten daar eruit, dus hadden wij extra ruimte voor de laatste 1.5 uur van ons reis in het vliegtuig! Wel nog even gedacht om gewoon uit te stappen en daar mijn vakantie verder te spenderen.. maar ja, zielig voor papa natuurlijk🤣

Busje en reisgids is gevonden, nu naar het hotel om uit te rusten en te eten. Wat me opvalt nu al tijdens ons reis naar het hotel is dat het niet super druk is op de weg en dat er veel vervallen gebouwen zijn. Ook super veel palmbomen met papaya vruchten erin (misschien zijn het toch andere bomen.. maar ze lijken op palmbomen). We hebben de rest van de groep leren kennen, en 3 groepsleden zijn met een eerdere vlucht gekomen en wachten op ons bij het hotel.

Btw.. het is warm... 😅 ben benieuwd of papa dit wel volhoudt.. haha

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maurice:
    24 februari 2019
    Lekker lang vliegen, heerlijk! 3 starts en landingen yoehoeee!!! Ben je erg moe? Hoop de groep leuk is en een beetje van je leeftijd 😜
  2. Laura:
    Hi Noa!

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, nu kan het échte avontuur beginnen! Groetjes en vooral sterkte aan Jannes...😅✨
  3. Aly:
    24 februari 2019
    Eindelijk aangekomen🏝🥳 Ben benieuwd naar de foto’s en hoop dat het een gezellige groep is. Wens Jan maar sterkte😁
  4. Merel:
    26 februari 2019
    Hi Noa,

Leuke foto’s! Compleet ander land hè? Het leven is daar op straat! Wat een kleuren ook. Prachtig! Geniet ervan!

Kus,

Merel