Dag 6: local party!!

28 februari 2019 - Polonnaruwa, Sri Lanka

Nou.. dat is niet zo lang geleden, maar blijkbaar kan er veel gebeuren op een avond. Na het eten nog lekker geborreld met een paar van ons groepje. Opeens horen wij muziek vlakbij. Dat betekent natuurlijk een feestje.. dus wij vroegen de over waar het muziek vandaan komt. Hij zegt (met een leuk accent natuurlijk) “” it’s a party for advocate and lawyers. But it’s private party, you can look but not join”. na even rust zijn we toch even gaan kijken naar het feestje met nog 2 anderen die in de lobby zaten en ook wel mee wilde . Wij met zn 5en naar het feestje. Lopen naar beneden, 1 minuut laten zien wij de ingang beneden en lopen daarheen. Wij zien allemaal lichtjes en horen live muziek, willen hun ook niet lastig vallen maar willen wel graag Kijken. Wij staan bij de ingang en zien veel mensen die zitten en eten en ook kinderen en dansende mensen en live muziek Inderdaad. Wij staat daar even te kijken en opeens komen er een man en een vrouw aan en die vragen of wij willen zingen en waar we vandaan komen. De vrouw pakt mijn hand vast om mij mee te trekken. We blijven toch nog even staan, maar uiteindelijk gaan we mee! Wij hebben daar staan dansen in het bos, we hebben “dromen Zijn bedrog“ gezongen voor alle mensen en genoten van hun welkom. Er zaten zeker ook een paar dronken mannen, maar niet vervelend.. iedereen was ons aan het filmen en fotograferen, en wij deden dat natuurlijk bij hun. Dat was best grappig! Twee kleine meiden die echt leuk stonden te dansen, met ons op de foto wilden en gewoon zo schattig waren!!

wat een heerlijke avond zo voor mijn verjaardag.. hopen morgen op nog een top avond!

1. Merel:
    1 maart 2019
    De local party is een goed begin om jouw verjaardag in te luiden! 🥳🎂
    Leuk hè die spontaniteit van mensen. Xxx
  2. Dalia:
    1 maart 2019